Not known Factual Statements About اموزش خرید رمز ارز

Wiki Article

از طرف دیگر ممکن است یک سرمایه گذار یا معامله‌ گر قصد خرید ارز دیجیتال را داشته باشد که در صرافی ایرانی که حساب دارد لیست نشده باشد.

در ابتدا باید بدانید که شما برای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال و خرید و فروش ارزهای خود حتما باید به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشید.

البته اگر ساکن ایران هستید، به‌دلیل تحریم‌ها امکان خرید مستقیم وجود ندارد و معمولاً باید از واسطه‌ها کمک بگیرید که هزینه تمام‌شده را افزایش می‌دهد.

اما چنانچه قصد فعالیت در یک صرافی خارجی را داشته باشید و بخواهید که ارز دیجیتال خود را از صرافی‌های خارجی مثل بایننس یا کوکوین بخرید نیز در قدم اول باید یک حساب در یک صرافی ایرانی باز کنید و ریال خود را به ارز دیجیتال مثل تتر یا همان دلار دیجیتالی، تبدیل کرده و آنگاه به صرافی خارجی منتقل کنید تا بتوانید در صرافی خارجی معاملات خود را انجام دهید.

در دنیای بیت کوین و ارزهای دیجیتال خودتان مسئول نگهداری از دارایی‌هایتان هستید. تراکنش‌های بیت کوین نیمه‌ناشناس و برگشت‌ناپذیر هستند و اگر به‌دلیل رعایت‌نکردن اقدامات مربوط به امنیت، بیت کوین‌های شما منتقل شود، پیگیری آن بسیار مشکل خواهد بود.

همین مراحل را می‌توانید برای هر ارز دیگری در بخش “کیف‌های من” تکرار کنید. بدین ترتیب هر ارزی دارای یک آدرس خواهد بود.

به هر حال پس از ثبت نام در صرافی و شارژ حساب کاربری خود، با توجه به نوع صرافی، می‌توانید به راحتی در پنل کاربری خود اقدام به خرید ارز دیجیتال بکنید.

در این مرحله با استفاده از فرم “سفارش سریع“، می‌توانید سفارش مورد نظر خود را ثبت نمایید.

پس از این کار می توانند با استفاده از معاملات جفت ارز موجود در این بازار به خرید و فروش بیت کوین و تبدیل آن به نحوه فروش ارز دیجیتال پول نقد ( دلار ، ریال و .. ) و یا تبدیل به یک ارز دیجیتال دیگر کنند .

دیدگاه‌هایی که از قوانین فوق تخطی کرده باشند، تأیید نمی‌شوند و حساب کاربران خاطی ممکن است مسدود شود.

البته این ترتیب می‌تواند تغییر کند، قیمت لحظه‌ای و تمام اطلاعات مورد نیاز را می‌توانید در این وبسایت مشاهده کنید.

بررسی ۷ اشتباه که در ترید ارزهای دیجیتال باید از آن دوری کرد!

مشخصات خود را ثبت و تصویر کارت ملی خود را در سیستم بارگذاری نمایید. اگر اسکن آن را ندارید از دوربین موبایل استفاده نمایید و یک عکس خوانا بگیرید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Report this wiki page